sobota, 23 lutego 2013

Magimony

Witam!

Przybliżę Wam dzisiaj dodatek Abrakadabra, będzie to długa notka, bo rozpiszę wiele cennych informacji, m.in szybki zarobek Magimonów, czary, nowe składniki. Let's go ;) 


SZYBKI ZAROBEK MAGIMONÓW!

Odkryłam kilka sposobów, w tym jeden przy użyciu kodów, używajcie tego, który Wam się spodobał ;)

SPOSÓB I (Sprzedaż rzeczy niepotrzebnych)

Musimy zadbać o to, aby nasz Sim miał bardzo dobry humorek, wtedy rozkazujemy mu wytwarzać masło, nici lub miód ( i przy okazji wosk). Gdy będziemy mieli dużo tych składników to udajemy się do Abrakadabrowa i sprzedajemy za odpowiednią sumkę te ręcznie zrobione rzeczy. Sposób czasochłonny, ale opłacalny, możemy też przy okazji wymienić nasze składniki na inne - rzadsze, których nie możemy stworzyć.

SPOSÓB II ( Pokaz Sztuczek)

Możemy się nieźle obłowić Magimonami w krótkim czasie, lecz przygotowanie do tego dużo zajmuje. Musimy nauczyć naszego Sima logiki (najlepiej zapełnić cały pasek, wtedy zyski będą ogromne). Gdy już to wykonamy, udajemy w jak najlepszym humorku do Abrakadabrowa i klikamy na scenę do wykonywania sztuczek. Za każdy występ otrzymamy 25 Magimonów :)

SPOSÓB III (Wykonywanie Misji)

Muchomorowy Wyścig:
Masz za zadanie dotknąć więcej muchomorów, niż sprzedawca. Muchomory dotknięte przez sprzedawcę zmieniają kolor na czerwony. "Nasze" muchomory są niebieskie. Uważaj- Wróżka Mara się teleportuje, a Aptekarz Todd biega. Podpowiedzi: Najpierw każ simowi PODEJŚĆ do muchomora- wtedy pobiegnie! No, pod warunkiem, że ma energię na wysokim poziomie. Gdy będzie już przy muchomorze, każ mu go dotknąć. Poza tym, wstrzymaj grę przed zaczęciem biegu i obejrzyj skupiska muchomorów.


Rozwesel Przyjaciela
Masz za zadanie rozweselić jakiegoś przyjaciela sprzedawcy. Podpowiedź: użyj zaklęcia Uszczęśliwienie, będzie szybciej. ;)


Dostawa
Masz dostarczyć jakiś przedmiot. Podejdź do adresata i użyj opcji "Zapytaj o przedmiot".


Znajdź Przedmiot
Masz znaleźć dla sprzedawcy Ciężką Cegłę, Złote Jabłko lub Czerwonego Banana Zagłady. Wypytuj ludzi na parceli, używając "Zapytaj o przedmiot".


Usypiający Obłok
Masz niszczyć zaczarowane obłoki, używając na nich opcji "Zniszcz obłok". Ciekawe jest, że usypianie nie działa na sima, chyba, że ma minimalny poziom energii.


Straszna nagrobna łamigłówka
Jeśli nagrobna łamigłówka jest w otoczeniu, możesz otrzymać od sprzedawcy składnik w zamian za jej ułożenie.


Pojedynkowa Arena
Masz wyzwać sprzedawcę na pojedynek na Arenie Pojedynkowej, jeśli znajduje się na parceli. Za wygrany pojedynek z Wampirzycą Wiką dostaniesz aż 36 magimonów! O dziwo, jeśli przegrasz, sprzedawca również da ci składnik. O Arenie rozpiszę Wam więcej w późniejszej części noci :)


SPOSÓB IV(Przy pomocy kodów)

Otwieramy konsolę do wpisywania kodów [CTR] + [ALT] +[SHIFT]+ [B] i wpisujemy kod magicbud otrzymasz 1000 Magimonów :)



POJEDYNKOWA ARENA cz. 2 :)

Ty i Twój przeciwnik macie cztery zaklęcia. Możecie użyć:
  • Niebieskie Tornado
  • Czerwona Fala
  • Żółta Siarka
  • Biała Błyskawica
  • Czarna Śnieżyca
Po lewej macie czar zadany przez przeciwnika, a po prawej czym go pokonać :)

Niebieskie Tornado- Czerwona Fala
Niebieskie Tornado- Biała Błyskawica
Czerwona Fala- Biała Błyskawica
Czerwona Fala- Żółta Siarka
Żółta Siarka- Czarna Śnieżyca
Żółta Siarka- Niebieskie Tornado
Biała Błyskawica- Czarna Śnieżyca
Biała Błyskawica- Żółta Siarka
Czarna Śnieżyca- Czerwona Fala
Czarna Śnieżyca- Niebieskie Tornado


KSIĘGA ZAKLĘĆ

 UROPUCHOWIENIE
Działanie: zmienia ofiarę w ropuchę
Składniki: masło, pot ropuchy, muchomory


OŻYWIENIE
Działanie: ożywia martwy przedmiot (ofiarę)
Składniki: masło, muchomory, pył chochlików


POPRAWA STOSUNKÓW
Działanie: poprawia pasek związku dziennego między rzucającym a ofiarą
Składniki: miód, miód, pył chochlików


USZCZĘŚLIWIENIE
Działanie: poprawia nastrój ofiary
Składniki: miód, pył chochlików, winogrona


ŚMIESZEK
Działanie: zmienia ofiarę w przyjaciela rzucającego
Składniki: pot ropuchy, miód, czosnek


WYGNANIE
Działanie: pod stopami ofiary otwiera się dziura i ofiara znika
Składniki: masło, czosnek, jad węża


CIOS MIŁOŚCI
Działanie: ofiara zakochuje się w rzucającym
Składniki: miód, pył chochlików, smocze łzy


WIELKIE PYTANIE
Działanie: ofiara bierze ślub z rzucającym
Składniki: miód, rzęsy czarodzieja, konfetti klauna


HIPNOZA
Działanie: hipnotyzuje ofiarę
Składniki: masło, pot ropuchy, konfetti klauna
W następnej części uroki.

PIĘKNA LUB BESTIA
Działanie: zmienia postać rzucającego
Składniki: pszczeli wosk, pszczeli wosk, pszczeli wosk


RÓG OBFITOŚCI
Działanie: wyczarowuje jedzenie
Składniki: złota nić, magiczna fasola, magiczna fasola


CZYSTE TALERZE
Działanie: zmywa brudne talerze
Składniki: złota nić, złota nić, ślina lamy


DESZCZ BOGACTW
Działanie: wyczarowuje góry złota, które można potem sprzedać
Składniki: pszczeli wosk, gumowy kurczak, diamentowy pył


WYJŚCIE ZE SKÓRY
Działanie: zamienia rzucającego w ducha
Składniki: pszczeli wosk, pszczeli wosk, piasek czasu


PRZECIWNE BIEGUNY
Działanie: zmienia zainteresowania sima na przeciwne
Składniki: pszczeli wosk, ślina lamy, smocza łuska


KLON PRACOWNIK
Działanie: tworzy klona, który chodzi za sima do pracy
Składniki: pszczeli wosk, piasek czasu, pióro pegaza


DOSKONAŁY OGRÓD
Działanie: podlewa rośliny
Składniki: złota nić, magiczna fasola, czterolistna koniczyna


MAGICZNY ZMIENIACZ NASTROJU
Działanie: poprawia nastrój domownikom, lub jednemu z nich
Składniki: pszczeli wosk, magiczna fasola, lodowe szkło


WSZYSTKO DLA DOMU
Działanie: naprawia zepsute urządzenia
Składniki: złota nić, pióro pegaza, lodowe szkło
W następnej części dowiecie się, skąd wziąć magiczne składniki 


SKŁADNIKI - GDZIE ZAKUPIĆ TO I OWO

 U Wróżki Mary, czyli w Wózku Wróżki kupisz:
Złotą Nić za 14 magimonów
Pył Chochlików za 31 magimonów
Diamentowy Pył za 199 magimonów
Piasek Czasu za 24 magimony


U Aptekarza Todda, czyli w Wozie Cudów kupisz:
Pot Ropuchy za 21 magimonów
Pszczeli Wosk za 11 magimonów
Magiczną Fasolę za 27 magimonów
Ślinę Lamy za 25 magimonów
Muchomory za 9 magimonów


U Wampirzycy Wiki czyli w Smoczym Wózku kupisz:
Smocze Jajo za 49 magimonów
Smocze Jedzenie za 5 magimonów
Smocze Zabawki za 9 magimonów
Smocze Łzy za 21 magimonów
Smocze Łuski za 23 magimony 


WIELKIE WARZYWA

Potrzebny nam jest niestety dodatek Zwierzaki
W ogródku siejemy sałatę i marchew. Następnie stawiamy jakiś tani przedmiot i obok niego ognisko. UWAGA! Sim musi mieć magiczną umiejętność UGASZENIE. Palimy ognisko. Gdy przedmiot się zapali, gasimy magicznie ogień. Gdy już się nie pali, a z chmurek nadal pada deszcz, wpisujemy "move_objects on", wchodzimy w tryb kupowania i przenosimy chmurki nad grządki. Wtedy powinna się pojawić wielka sałata lub wielka marchew.
W następnej części to i owo o magicznych umiejętnościach i lista składników do zdobycia. 



Na razie to chyba wszystko, jeżeli przypomnę sobie coś jeszcze to notka zostanie uzupełniona, a wieczorem wrzucę jeszcze zdjęcia. 



1 komentarz:

  1. Play slots online | Best casinos of 2021
    Slots.lv luckyclub · Win · Spin · Roulette · Craps · Blackjack · Keno · Craps · Slots · Live Casino. If you have some ideas for playing slots, make sure you

    OdpowiedzUsuń